Online bestilling

Fordele ved at bruge OnLine Translations online bestillingsservice

Er du vant til at skrive en e-mail til os, når du har brug for en oversættelse? Det skal du også i fremtiden være meget velkommen til!

MEN hvis du har meget travlt, vil vores online oversættelsesservice ikke kun være hurtigere, end hvis du skriver os en e-mail. Du vil få øjeblikkelig respons i form af en tilbudspris, der holder. Du vil spare penge. Og du vil få oversættelsen leveret hurtigere.

1. Tilbudspris med det samme

Du kan gemme OnLine Translations tilbudsside som et bogmærke i din browser eller som et ikon på dit skrivebord – på den måde kommer den lige så hurtigt op som vores e-mailadresse i dit e-mailsystem.

Alt, du nu behøver at gøre, er at vælge sprogkombinationen og genren samt at uploade filen. Derudover har du mulighed for at vælge en ekstra gang korrektur samt layout-tilretning. Og prisen er der med det samme i bunden af vinduet! Alt dette tager kortere tid end at skrive en e-mail og klikke på ”Send”.

Hvis du alligevel ikke ønsker at benytte dig af tilbuddet, eller hvis du vil vente med at sætte opgaven i gang, lukker du bare browservinduet.

2. Spar penge

Prisen, du får på vores hjemmeside, er i langt de fleste tilfælde billigere, end hvis du går den sædvanlige vej via forespørgsel per e-mail. Grunden er, at automatiseringen på vores tilbudsside kræver mindre arbejde af vores projektledere. Den sparede tid er sparede penge, og denne prisbesparelse giver vi gerne videre til dig. En ren win-win!

3. Hurtigere oversættelse

Når du har fået din tilbudspris og vælger at gå videre med at sætte opgaven i gang, får du en ordrebekræftelse ganske kort tid efter per e-mail – og opgaven er i gang med det samme.
Det vil sige, at takket være automatiseringen springer din opgave køen af opgaver over, der sættes i gang via telefon eller e-mail, og hvor en projektleder først skal have detaljerne på plads.

Flere fordele? Værsgo:

Vi har gjort os umage i udviklingen af tilbudssiden. Målet med den er, at du kan få besvaret alle de spørgsmål om priserne, som du ellers ville stille vores projektledere, og lidt til. Du kan:

  • Uploade filer enkeltvis (for at se, hvad prisen bliver per fil), eller flere filer på én gang (for at få en samlet pris)

  • Du kan slette filer efter behov og se prisen ændre sig med det samme.

  • Du kan vælge sekundær korrektur til og fra for hver enkelt fil og se, hvordan prisen ændrer sig.

  • Du kan vælge layout-tilretning til og fra for de fleste filer og se, hvordan det påvirker prisen.

  • Er du i tvivl om, hvad sekundær korrekturlæsning og layout-tilretning er for noget? Vi har tilføjet forklarende tekst bag små ikoner ved alle funktioner, som eventuelt ikke er helt selvindlysende.

  • Du har mulighed for at skrive kommentarer angående en uploadet fil – det kan være ønsker til oversætteren, et link til din hjemmeside eller noget helt tredje – simpelthen ved at klikke på linjen med den uploadede fil.

  • På samme måde kan du uploade referencefiler, så du kan være sikker på, at vi bruger den ønskede terminologi.

Hvis du derudover skulle have spørgsmål, mens du prøver at uploade en opgave, er du altid velkommen til at kontakte os – per chatfunktion på hjemmesiden, per telefon eller e-mail. Så hjælper vi dig gerne på vej.