Se eksempler på logoer og en brochure
Når vi skal designe og bygge en hjemmeside, så orienterer vi os som udgangspunkt efter logoet.
Et logo er ofte det primære visuelle element, der repræsenterer en virksomhed eller et brand. Ved at placere logoet tydeligt på hjemmesiden sikrer man, at besøgende straks kan genkende og associere hjemmesiden med det pågældende brand. Dette styrker branding og skaber en sammenhængende og professionel oplevelse for brugerne.
Når vi designer specielt logoer er det vigtigt, at vi kender virksomhedens værdier og dens visuelle identitet.
Med andre ord er det vigtigt, at skabe en online tilstedeværelse, hvor virksomheden altid kan genkendes.
Forestil jer, at Hummel ændrede sit logo, uha – genkendeligheden er vildt vigtig.
Her er nogle af de +1500 virksomheder, som vi allerede har arbejdet med
Har du brug for en samtale med mig – helt gratis og uforpligtende, så er du velkommen til at ringe, så vi kan få en god snak om opgaven.
(+45) 76339000
online@online-translation.dk
OnLine Translation v/Diane Hanghøj
CVR: 13007438
Fredericiagade 23
6000 Kolding
Danmark
Telefon: +45 76339000
E-mail: online@online-translation.dk
Copyright © Online-translations.dk