Lingotalent

Hjemmeside, som skal udstråle læselyst 

Kunde: Lingotalent

Branche: Video/billeder

Platform: WordPress

Website: Besøg websitet

Beskrivelse af case

Christina ejer hendes egen virksomhed, hvor hun sælger ydelsen – at undervise udlændinge i dansk og engelsk.

Lingotalent er IKKE en virksomhed, hvor man nødvendigvis skal være et talent for at lære et nyt sprog eller bygge videre på de kundskaber, man allerede har, – men motivationen skal være der!

Det er en stor udfordring at lære et nyt sprog – og mange faktorer spiller ind, når man skal indlære et nyt sprog såsom tid, engagement, fokus, træning og vedholdenhed.

Løsningen af case

Hurtigt blev Christina og OnLine Translation enige om, at heroen (topppen af hjemmesiden lige under menuen) skulle bestå af en video, hvor Christina underviser. 

Christina elsker farven orange, som også er en god CTA-farve.

Desuden var én af de spændende udfordringer også at designe et fortællende logo.

Visuel identitet

Farvepalette:

Kodchasan

Roboto